• تاریخ انتشار : 1403/02/23 - 13:58
  • تعداد بازدید : 131
  • تعداد بازدیدکننده : 129
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رمضانی عضو شورای شهر رشت :

انجام لایروبی پیش از بارش مجدد باران های شدید در رشت/ افزایش نیروی پاکبان در شهرداری رشت

 
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی از مسیرها به علت عدم لایروبی مناسب با کمترین بارندگی دچار آبگرفتگی می شوند و از شهردار رشت انتظار دارم ، با تشکیل جلسه ای نسبت به رفع مشکلات سیستم فرسوده فاضلاب اقدام کنیم و پیش از بارش مجدد باران های شدید نسبت به لایروبی در مسیرهای مورد نیاز وارد عمل شود.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  هادی رمضانی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر حشمت از شهدای گرانقدر نهضت جنگل اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران مرهون رشادت های شهدا است.
 
وی با بیان اینکه اخیرا در رشت شاهد بارندگی های شدید بودیم افزود:  با توجه به اینکه دستگاه های متعددی در این حوزه مسئولیت دارند اما همه شهرداری را در چنین شرایطی مسئوول می دانند و این در حالی است که شورا و شهرداری رشت بارها به واسطه مباحث مختلف تاکیدات و تذکرات لازم را دادند اما گویا در برخی از دستگاه ها و مدیران عزمی برای رفع چنین مشکلاتی نیست.
 
عضو شورای اسلامی به سیستم  فاضلاب اشاره کرد و گفت: برخی از مسیرها به علت عدم لایروبی مناسب با کمترین بارندگی دچار آبگرفتگی می شوند و از شهردار رشت انتظار دارم ، با تشکیل جلسه ای نسبت به رفع مشکلات سیستم فرسوده فاضلاب اقدام کنیم و پیش از بارش مجدد باران های شدید نسبت به لایروبی در مسیرهای مورد نیاز وارد عمل شود.
 
رمضانی با اشاره به وضعیت میدان فرزانه رشت بیان کرد : در این حوزه مشکلات متعددی وجود دارد و ماه هاست که گفته می شود این میدان قرار است در اسرع وقت آماده سازی شود اما مدتهاست به حال خودش رها شده است .
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت به احداث بلوار در مسیر جاده تهران اشاره کرد و‌ گفت: این بلوار با تعداد محدودی نیرو در دست احداث است و بپذیریم که باید تعداد نیروهای این پروژه افزایش پیدا کند.
 
رمضانی با بیان اینکه برخی از شهروندان در حوزه رفت و روب همکاری نمی کنند افزود: برخی از شهروندان زباله ها را در ابتدای صبح در کوچه ها قرار می دهند که در کنار نازیبا کردن محیط شهری ، موجب بروز آلودگی می شود و نیروی پاکبان شهرداری رشت نیز کم است و پاکبانان شاغل واقعا سختی کار فراوانی را متحمل می شوند و امیدوارم با تمهیداتی این مشکل برطرف شود.
 
وی با ابراز تاسف از مشکلات رقم خورده برای ساکنین امامزاده ابراهیم رشت بیان کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم با در نظر گرفتن حدود اختیارات نسبت به رفع مشکلات ساکنین امامزاده ابراهیم اقدام شود.
 
رمضانی به لایحه کمک مالی به تیم داماش اشاره کرد و گفت: مردم رشت به تیم های داماش و سپیدرود علاقه دارند و علیرغم تمامی مباحثی که پیرامون عملکرد حوزه ورزش مطرح است ،معتقدم مساعدت لازم انجام شود.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 664
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم