• تاریخ انتشار : 1402/11/26 - 09:34
  • تعداد بازدید : 250
  • تعداد بازدیدکننده : 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید محسن سماکچی بر اتصال بلوار امام علی به مسیر ژ5 برای کاهش مشکلات ترافیکی رشت

محسن سماکچی رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر رشت در بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق که صبح امروز 25 بهمن 1402 به منظور بررسی و جمع بندی لایحه بودجه 1403 شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد ضمن گرامیداشت روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیان داشت: تلاش تمام اعضای شورا و شهردار رشت و کارکنان شهرداری این است که پروژه های در حال اجرا خروجی مثبتی برای شهرمان داشته باشد و به صورتی باشد که درگیر معضلات امروز نباشیم.
 
وی با اشاره به بسته بودن خروجی بلوار امام علی در میدان فرزانه، تصریح کرد: بعد از مدتها تلاش و احداث این خیابان، همچنان خروجی این خیابان بسته است اما همانطور که پلیس راهور اشاره کرده است در صورت باز شدن خروجی این خیابان، بار ترافیکی از نقطه ای به نقطه ای دیگر منتقل می شود.
 
محسن سماکچی با اشاره به بازدید صورت گرفته از این خیابان، اظهار داشت: با حضور رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا، شهردار منطقه یک و مدیران و معاونین مربوطه بازدیدی صورت گرفت و مشخص شد مسیری برای اتصال به ژ5 وجود دارد که بخشی از املاک آن در تملک شهرداری است.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران با تاکید بر اینکه در صورت بازگشایی این مسیر دسترسی بهتری برای شهروندان ایجاد می شود افزود: هر هزینه ای در این زمینه صورت بگیرد بیش از دو برابر آن به شهرداری منطقه برمیگردد و آورده خوبی برای شهرداری خواهد داشت.
 
وی همچنین با پیش بینی آورده مالی 150 تا 200 میلیارد تومانی برای منطقه یک در صورت بازگشایی این مسیر، تصریح کرد: در سال 1403 این بازگشایی در بودجه منطقه یک دیده و اجرایی شود. چند پلاک در مسیر وجود دارد که با عقب نشینی مسیر باز خواهد شد.
  • گروه خبری : اخبار,کمیسیون حمل و نقل و عمران
  • کد خبر : 92
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم