• تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 10:28
  • تعداد بازدید : 50
  • تعداد بازدیدکننده : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حسینی عضو شورای شهر رشت: روند سازندگی خوب در رشت/ انتقاد از وجود سگهای بلاصاحب

عضو شورای شهر رشت گفت: طی دو سال اخیر شاهد یک روند سازندگی خوب در شهر هستیم و امیدواریم امیدواریم این چند پل در رشت که در دست احداث است به زودی به بهره برداری برسد ولی نباید تمام هم و غم خودمان را به فقط به این پل ها بسنده کنیم .

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس جنبش فلسطین اظهار کرد: امیدواریم پاسخ کوبنده ای به این اقدام داده شود و به هیات دولت و سران قوا پیشنهاد می کنم ما نیز همانند کشورهای غربی یک ائتلاف نظامی برای جبهه مقاومت تشکیل دهیم تا جلوی زیاده خواهی مستکبران را بگیریم و ان شاا اقدامات خوبی به زودی در جهان اسلام در این باره انجام شود.
 
وی به چینش کمیسیون ها بر اساس اختیارات ریاست شوراها اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون چینش اعضای کمیسیون ها در اختیار رییس شورا است که اعضارا پیشنهاد می دهد و در هفته گذشته نیز پیشنهاد دادم چینش ها به گونه ای انجام شود که همه اعضای شورا مداخله داده شود اما لیست فعلی موردنظر بنده نیست.
 
حسینی با اشاره به اینکه شهر رشت طی دو سال اخیر یک روند سازندگی خوبی را در پیش گرفته است بیان کرد: امیدواریم این چند پل در رشت که در دست احداث است به زودی به بهره برداری برسد ولی نباید تمام هم و غم خودمان را به فقط به این پل ها بسنده کنیم .
 
وی با انتقاد از حضور سگ های بلاصاحب در سطح رشت افزود: برخی از مشکلات از جمله جمع آوری روان آب های سطحی و... نیازمند نگاه ویژه مجموعه شهرداری است و ما باید در مدیریت چنین مواردی هم صدا باشیم و گاهی مدیرانی داشتیم که در روزهای بارندگی به جای اینکه در پای کار باشند در پشت میزهای اتاق هایشان نشسته بودند.
 
حسینی با ابراز گلایه از آبگرفتگی برخی از نقاط سطح رشت طی بارندگی های چند روز اخیر بیان کرد: از همه افراد و دلسوزان انتظار داریم پای کار بیایند و ان شاا بتوانیم برخی از موضوعات را به سرانجام مناسب برسانیم.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1203
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم