• تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 15:11
  • تعداد بازدید : 99
  • تعداد بازدیدکننده : 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شوقی شهردار رشت :

راه اندازی کمیته استانی ساماندهی سگ های بلاصاحب/ پل های عابر پیاده متولی مشخص دارند/ رفع مشکلات پیاده راه فرهنگی نیازمند همراهی دیگر دستگاه ها

شهردار رشت گفت: مشکل حضور سگ های بلاصاحب فقط مختص شهر رشت نیست و بسیاری از دیگر شهرهای استان نیز با آن مواجه هستند و برای رفع این مشکل نیازمند تشکیل کمیته استانی هستیم.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا با تبریک پیشاپیش عید قربان اظهار کرد: جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب یکی از بزرگترین معضلات شهری است که البته فقط مختص شهر رشت نیست و بسیاری ازدیگر شهرهای گیلان نیز با آن مواجه هستند .

وی با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب نیازمند یک سری اقدامات فرهنگی است افزود: راه اندازی کمیته شهرستانی و استانی منجر می شود تا دیگر دستگاه های مسئوول در این حوزه نیز پای کار بیایند  و البته طی یک سال اخیر اقدامات خوبی برای ساماندهی این حیوانات انجام شد که از آن جمله می توان به احداث سامانکده جدید در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد .

شوقی با اشاره به اینکه بابت رفع مشکلات ساماندهی سگ های بلاصاحب  قول می دهم که طی دو ماه آینده  اقدامات اساسی انجام شود تصریح کرد: در خصوص پل های عابر پیاده مکانیزه رشت نیز تا پیش از این متولی مشخص وجود نداشت و حالا برای هر پل در رشت متولی مشخصی وجود دارد و طبق قرار دادی که اخیرا منعقد شد اگر پیمانکار به تعهداتش عمل کرد ، به همکاری با وی ادامه می دهیم و در غیر این صورت نیز بر اساس قانون عمل می‌کنیم.

شهردار رشت با تاکید به اینکه بر طبق قرار دادی که منعقد شده باید پلهای مکانیزه نظافت شوند افزود: این مهم  مورد توجه و تاکید است.

شوقی با اشاره به اینکه رفع مشکلات پیاده راه فرهنگی رشت نیازمند همراهی تمامی دستگاه ها است بیان کرد: تا زمانی که حمایت دیگر دستگاه ها در این باره نباشد مجموعه مدیریت شهری رشت نیز به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات نیست .

وی با بیان اینکه مشکلات میدان فرزانه رشت نیز در دست بررسی است گفت: ان شاا موارد مربوطه نیز به زودی اجرایی و مشکلات میدان فرزانه نیز برطرف می شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 919
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم