• تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 20:32
  • تعداد بازدید : 248
  • تعداد بازدیدکننده : 243
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت:

ردیف دار شدن احداث رینگ ۹۰ متری در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت پروژه های بزرگی همچون احداث رینگ ۹۰ متری و ... ردیف دار شده اند .

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، سید شمس شفیعی در نشست خبری پایان سال با اصحاب رسانه  با گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید بالاخص شهید آوینی اظهار کرد: مرحوم ضیابری از خبرنگاران بسیار با اخلاق بود و فرزند وی نیز چند سال پیش به عنوان کم سن و سال ترین خبرنگار جهان انتخاب شده بود.
 
وی به بررسی موضوع تفریغ بودجه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این مهم در دوران فعالیت شورای ششم با روند خوبی حرکت کرد و حتی تفریغ بودجه شهرداری رشت بر جا مانده از سال های گذشته نیز در این دوره از عمر شورا بررسی شد.
 
شفیعی با اشاره به رقم بودجه سال های گذشته شهرداری رشت افزود: در سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری رشت سه هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان تدوین شد که تا کنون ۹۰ درصد تحقق پیدا کرد و این در حالی است که تا پیش از این در ادوار گذشته هیچ گاه شاهد چنین تحققی نبودیم .
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت  به  بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ پنج هزار و نهصد میلیارد تومان است که بخش هنگفتی از آن به مباحثی عمرانی اختصاص پیدا کرده است .
 
شفیعی با بیان اینکه بازگشایی مسیرهایی از جمله سعدی به سرگل در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت قرار دارد افزود: احداث رینگ ۹۰ متری، تعریض پل پستک و .. از جمله مباحثی است که ردیف بودجه آن در سال ۱۴۰۳ مشخص شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ کمیسیون برنامه و بودجه ۴۹ جلسه برگزار کرده است بیان کرد: بررسی اساسنامه جدید سازمان های پسماند شهرداری های استان گیلان، حسابرسی  مطالبات شهرداری از ادارات دولتی و... از جمله لوایحی بود که در کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت بررسی شد.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با بیان اینکه اجرای پروژه های طرح میثاق نیز در این کمیسیون بررسی شد افزود: ایجاد سامانه شفافیت شهری از ابتکارات شورای ششم رشت بود که در کمیسیون های مختلف از جمله برنامه و بودجه شورای رشت مورد بررسی قرار گرفت‌.
 
شفیعی با بیان اینکه رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند تصریح کرد: رسانه ها در حفظ آرامش شهر در جریان اجرای پروژه های طرح میثاق نقش بسیار مهمی داشتند و از این بابت از تمامی رسانه های متعهد و پر تلاش تقدیر می کنم و همچنین به نوبه خودم از محمدپور مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و فروتن روابط عمومی شهرداری رشت به واسطه ایجاد تعامل مناسب با رسانه ها تقدیر و تشکر می کنم .
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 239
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم