• تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 20:16
  • تعداد بازدید : 172
  • تعداد بازدیدکننده : 167
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای رشت:

روند خوب بازگشایی میدان سعدی به سرگل / افتتاح پل پستک / خرید ۳۸ اتوبوس جدید

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر رشت گفت: روند بازگشایی میدان سعدی به سرگل خوب است و خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن در دست اجرا است.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  مسعود عباس نژاد در نشست خبری مجموعه مدیریت شهری با اصحاب رسانه با تبریک ماه مبارک رمضان و تقارن آن با شروع سال جدید اظهار کرد: ان شاا تقارن ماه خدا با بهار طبیعت موجبات خیر و برکات برای تمامی شهروندان شریف رشت باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در شروع فعالیت شورای ششم رشت با مشکل پرداخت حقوق پرسنل مواجه بودیم افزود: حدود ۶ ماه از فعالیت شورای ششم سپری شده بود که متاسفانه با وعده های انتخاباتی فاصله فراوانی وجود داشت و پس از آن با اعلام بخشنامه ای مرتبط با افزایش ۵۷ درصدی حقوق مواجه شدیم که حجم مالی فراوانی به شهرداری تحمیل می کرد.
 
عباس نژاد با تاکید به اینکه با تمامی این اتفاقات و با برنامه ریزی های شورای رشت و به همت رحیم شوقی شهردار جوان رشت مشکلی پیش نیامد بیان کرد: در آستانه افتتاح پل پستک هستیم و در شرایطی که افتتاح خیابان هشت دی ۳۵ سال به طول انجامید ،شورای ششم در کوتاهترین زمان بازگشایی مسیر سعدی به سرگل را به مراحل خوبی رسانده ایم.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای رشت با اشاره به اجرای تقاطع های غیر همسطح در رشت افزود: در این حوزه نیز اتفاقات خوبی رقم خورده است و در دوران فعالیت شورای ششم ۳۸ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر خریداری شده است که همه این مباحث با همراهی اصحاب رسانه به اطلاع شهروندان رسانده شده است.
 
عباس نژاد با اشاره به اینکه طرح هایی که امروزه در رشت در دست انجام است آرزوی شهر ما بود بیان کرد: از دوستان رسانه ای تقاضا دارم تا با همراهی با مجموعه مدیریت شهری رشت مطالبات ملی شهر را از طریق نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.
 
وی با تاکید به اینکه شورای ششم در زمان شروع فعالیتش با چالش سرویس بهداشتی در سطح شهر مواجه بود تصریح کرد: خوشبختانه چندین چشمه سرویس بهداشتی در رشت در دوران فعالیت شورای ششم احداث شده است  و همچنین در حوزه بلند مرتبه سازی نیز اتفاقات خوبی در رشت رقم خورده است که موجب ترغیب سرمایه گذاران است.
 
عباس نژاد به انجام پیگیری برای طرح پایلوت شهر دوستدار کودک اشاره کرد و گفت: همچنین راه اندازی سامانه رشت من با هدف سهولت در ارائه خدمات به شهروندان نیز محقق شد و تهیه ضابطه تشویقی برای بافت فرسوده شهر از  دیگر اقدامات به منظور بهسازی این محدوده از شهر است.
 
وی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی در صدور پروانه های ساخت و ساز در سال ۱۴۰۲ در رشت بیان کرد: ما در شورای ششم رشت به افزایش تخلفات ساختمانی ورود کردیم و رشت به بهشتی برای خلاف سازها تبدیل شده بود تا از این طریق به ساخت و ساز بر اساس ضوابط توجه شود.
 
عباس نژاد با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش اخبار مدیریت شهری رشت افزود: امیدواریم این تعاملات همراهی داشته باشد.
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 237
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم