• تاریخ انتشار : 1403/02/26 - 23:54
  • تعداد بازدید : 162
  • تعداد بازدیدکننده : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مسعودعباس نژاد:

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت، با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، متن پیام تبریک مهندس عباس نژاد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
فضیلت آگاهی‌بخشی از روشن‌ترین مراتب مجموعه‌ شورا و شهرداری است که می تواند، احسن‌الحال مستمری را برای جامعه‌ی هدف خویش رقم زند. این منش به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی تعریف می‌شود و عالمانه به تجسّم رویکردهای تعالی در امور مجموعه بزرگ مدیریت شهری ختم می‌شود. روابط عمومی متولد ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که با ارتقای جایگاه فردی به اعتلای سازمان می‌اندیشد.

مواجهه‌ی مسئولانه با جامعه آن هم در برهه ای که رشت و رشتوندان شاهد اجرای پروژه های بزرگی هستند، رابطه‌آفرینی مبتنی بر طرح الگوهای موفق و ترویج هم‌گامی شهروندان و مدیریت شهری در رویکردهای فردی و جمعی از رموز موفقیت محسوب می‌شود که به اهتمام مجموعه‌ روابط عمومی مستقر می‌شود. تمایز این نهاد در روزگار ما زاده‌ی ظرفیت‌های رسانه‌ای، درک درست مطالبات نسلی، شناخت شیوه‌های انتقال خبر و اشراف بر رابطه‌آفرینی در طبقات و لایه های مختلف شهروندی و هدایت‌بخشی افکار است که این رویکرد مرهون زمان‌آگاهی و دوراندیشی متخصصان متعهد روابط عمومی‌ست که به ایمان من شایسته‌ترین شکل جهاد تبیین می‌تواند معرفی شود.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه و فروتنانه؛ خود و دیگر همکاران و دست‌اندرکاران را به ترفیع جایگاه، تامین ابزار نقش‌آفرینی، اتکا به مشاورت‌های خیرخواهانه‌ی اصحاب صدیق روابط عمومی توصیه می‌کنم.

دیگربار به عنوان خادم مردم شریف شهر رشت از اهتمام فعالان روابط عمومی در انعکاس دستاوردها و اقدامات مجموعه مدیریت شهری با هدف ساختن مسیری روشن برای خدمت هر چه مطلوبتر به رشتوندان عزیز کمال امتنان و قدردانی را دارم و ضمن تبریک روز روابط عمومی از خداوند متعال مسئلت دارم تلاش‌های تمامی فعالین این عرصه مهم و کلیدی  به عنوان فعالیت خیّر و حسنه و باقیات صالحات توشه‌ی آخرت قرار دهد.»

مسعود عباس نژاد
عضو شورا و رییس کمیسیون معماری و شهرسازی
شورای اسلامی شهر رشت

  • گروه خبری : اخبار,کمیسیون شهرسازی و معماری
  • کد خبر : 687
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم