• تاریخ انتشار : 1403/05/21 - 15:44
  • تعداد بازدید : 71
  • تعداد بازدیدکننده : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت: عملکرد حوزه عمران در موضوع آسفالت مطلوب نیست/ اجرای آسفالت در فصل بارندگی هدر رفت بیت المال است

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد حوزه عمران شهرداری رشت در موضوع آسفالت مطلوب نیست و آسفالت باید یک روند اجرایی مشخص و اولویت بندی شده داشته باشد .

 
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محسن سماکچی عضو شورای اسلامی شهر رشت در  جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا نگاه و دید خوبی نسبت به روند اجرای پروژه های عمرانی دارند اظهار کرد: مبحث عمرانی در رشت به دو دسته تقسیم می شود که در حوزه اجرای پروژه های طرح میثاق ، تالاب و... می توانیم نمره خوب به عمران شهرداری رشت بدهیم اما در بخش های دیگر باید بگوییم که دغدغه هایی وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه عملکرد حوزه عمران شهرداری رشت در موضوع آسفالت مطلوب نیست افزود: آسفالت باید یک روند اجرایی مشخص و اولویت بندی شده داشته باشد و متاسفانه بنده به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران از انجام آسفالت در نقاط مختلف رشت بی اطلاع هستم.
 
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه به شهردار رشت پیش از این اعلام کردیم که اگر قرار دادهای آسفالت انجام نشود  در نیمه دوم سال این مهم امکان‌پذیر نیست تصریح کرد: وقتی در یک قرار داد هزاران میلیارد تومان از محل بیت المال قرار است بابت آسفالت پرداخت کنیم ، چرا در فصل بارندگی باید نسبت به اجرای آسفالت اقدام شود تا تمام زحمات و هزینه ها به واسطه بارندگی از بین برود و یقینا چنین اتفاقاتی نارضایتی شهروندان را به همراه دارد  و انتظار داریم نوارهای حفاری هر چه سریعتر ترمیم شوند.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 1295
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم