• تاریخ انتشار : 1402/12/09 - 19:08
  • تعداد بازدید : 156
  • تعداد بازدیدکننده : 154
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شهردار رشت:

پاکسازی معابر اصلی در روزهای برفی

شهردار رشت گفت: اولویت شهرداری رشت در روزهای برفی پاکسازی معابراصلی بود و تجارب کسب شده به بهبود عملکرد در چنین شرایطی کمک می کند.
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه علنی شورا با قدردانی از همراهی اعضای شورا طی مدت زمان دو روز از  بارش برف در رشت اظهار کرد: چنانچه قصوری طی این دو روز وجود داشت ،از شهروندان شریف رشت عذرخواهی می کنیم و یقینا تجارب کسب شده ، موجب می شود که در آینده بسیاری از مشکلات وجود نداشته باشد.
 وی با بیان اینکه یقینا یک دقیقه غفلت در لحظات اوج بارش برف منجر به سقوط خدمات می شود افزود: طبق دستورالعمل وزارت کشور ، پاک سازی معابر اصلی در اولویت قرار دارد و ما نیز تلاش کردیم که این مهم مورد توجه باشد.
 شوقی به برگزاری جلسات ستاد بحران شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: طی چند ماهه اخیر وضعیت دستگاه ها و تجهیزات برف روب شهرداری رشت را بررسی کردیم و با اختصاص ردیف اعتباری،  تجهیزات مورد نظر را اورهال کردیم و حتی نسبت به تامین غذا برای کارگرانی که در روزهای برفی در شیفت کاری بودند و همچنین انتخاب رانندگان دستگاه های برف روب و.. از دیگر اقدامات به منظور مقابله با بحران بارش برف بود .
 شهردار رشت با اشاره به اینکه از نخستین ساعات بارش برف ، مجموعه شهرداری رشت با قدرت عملیات برف روبی را آغاز کردند افزود: وقتی شروع بارش برف را مشاهده کردم ، با فرمانده سپاه و مدیر کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تماس گرفتم و این دستگاه ها نیز با جان و دل پای کار آمدند .
شوقی با بیان اینکه استاندار گیلان در تمام ساعات پای کار بود تصریح کرد: استاندار گیلان و رئیس شورای رشت در ساختمان شهرداری رشت حضور داشتند و لازم می دانم ازتلاش ها و همراهی بنیاد مسکن که برادرانه در کنار شهرداری رشت بودند نیز تشکر کنم .
وی با قدردانی از همراهی شهرداری های صومعه سرا ،انزلی و دیگر دستگاه هایی که در دو روز از بارش برف با مجموعه شهرداری رشت همراهی کردند افزود: نیروهای سطح شهر شهرداری رشت با جان و دل خدمت کردند و دستان تمامی عوامل اجرایی شهرداری رشت بالاخص کارگران خدوم این مجموعه را می بوسم .
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 142
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم