• تاریخ انتشار : 1403/02/12 - 10:55
  • تعداد بازدید : 136
  • تعداد بازدیدکننده : 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مجید عزیزی به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم

عضو شورای شهر رشت با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) روز معلم را تبریک گفت.
 
 
در متن این پیام آمده ؛
 
« بسمه تعالی »
"معلم متحول کننده‏ جان لایعلم انسان‌ها به روان عالم است". مقام معظم رهبری(مدّظله العالی)
 
 
فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسانند.
 
 
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام استاد شهید مرتضی مطهری اسوه و معلم اخلاق و متفکر جهان اسلام، روز معلم را به همه معلمان و اساتید تبریک می‌گویم. توفیقات روز افزون و سلامتی و سربلندی همه معلمان و استادان محترم در سراسر کشور عزیزمان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تلاش بی شائبه و مستمر شما عزیزان و تمامی متفکران، محققان و صاحبان فضل و اندیشه، جامعه اسلامی و انقلابی ما شاهد رشد و بالندگی روز افزون دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور باشد.
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 570
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم