• تاریخ انتشار : 1402/11/19 - 23:30
  • تعداد بازدید : 131
  • تعداد بازدیدکننده : 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

 
  دهه مبارک فجر ، در واقع نقطه اوج انقلاب ملتی است که در سایه رهنمودهای امام خمینی(ره) معادلات شرق و غرب را به هم زدند تا حاکمیت دینی و ارزش های اخلاقی در جامعه قدرت بگیرد و کشور عزیزمان به استقلال سیاسی و قدرت تصمیم گیری برای حفظ عزت و منافع ملت دست پیدا کند.
  در مسیر تحقق این هدف عالی،از ابتدا تا به امروز دشمنان قسم خورده نظام که با پیروزی انقلاب چشمان پر طمع و دست درازی هایشان از این آب و خاک کوتاه شده است ، با افکاری مسموم و بیمارگونه در تلاشند تا به هر طریقی به باورهای ملت نسبت به نظام آسیب رسانده و مردم را نسبت به دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف دلسرد و بی انگیزه کنند.
  در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز این توطئه ها سرعت و رنگ و بوی دیگری گرفته و مستکبرین جاه طلب که با پیروزی انقلاب منافعشان در ایران قطع شد ، پیدا و پنهان برای بی توجه کردن مردم نسبت به انتخابات پیش رودر تکاپو هستند و با طرح مباحثی دروغین قصد دارند از حضور مردم در پای صندوق های رای که به فرموده رهبر معظم انقلاب ( انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است) جلوگیری کنند.
 
اما ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها طی این چند دهه از عمر پر برکت انقلاب ، ثابت کردند که تا پای جان بر سر آرمان های انقلاب ایستاده اند و یقینا این بار نیز با حضور پر شور در انتخابات پیش رو ، پاسخ کوبنده ای به این مستکبرین متجاوز خواهند داد.
 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی در آستانه چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر ، با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کرده و اعلام می کنیم در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده ایم.
 
محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 39
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم