• تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 22:19
  • تعداد بازدید : 158
  • تعداد بازدیدکننده : 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت :

کاشت گیاهان زینتی و احداث سرویس های بهداشتی جدید در رشت

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: کاشت گیاهان زینتی و احداث سرویس های بهداشتی در برخی از مناطق رشت از برنامه هایی است که در سال ۱۴۰۳ مورد توجه است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت،  حسن کریمی کرنق در نشست خبری پایان سال با   با آرزوی سالی توام با خیر و برکت برای تمامی شهروندان اظهار کرد: لوایح متعددی در این کمیسیون طی سال ۱۴۰۲ بررسی شد که از آن جمله می توانیم به اساسنامه جدید سازمان های پسماند شهرداری های استان اشاره کرد .
 
وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه سلامت نیز در دستور  کار کمیسیون در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت افزود: لایحه اجرای ماده ۱۱۰ شهرداری ها نیز از دیگر مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت‌. 
 
کریمی به بررسی عملکرد تصفیه خانه شیرابه سراوان اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی در این باره رقم بخورد .
 
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به اجرای پروژه آب خام در یکی از پارک های رشت افزود : در سال ۱۴۰۲  بالغ بر ۶ هزار اصله نهال در مناطق مختلف شهرداری رشت کاشت شد و همچنین اورهال کردن سرویس های بهداشتی و احداث چنین چشمه سرویس بهداشتی جدید در سال جاری رقم خورد و البته احداث چندین چشمه سرویس بهداشتی جدید نیز در دستور کار قرار دارد.
 
کریمی کرنق به اجرای طرح کاشت گیاهان زینتی در رشت اشاره کرد و گفت: این مهم در دست اجرا قرار دارد و در حوزه ساماندهی دستفروشان نیز در این مدت اقدامات خوبی اجرایی شد .
 
وی با اشاره به افتتاح بزرگترین مرکز تخصصی آتش نشانی شهرداری در رشت بیان کرد: این مرکز با تجهیزات بسیار مدرن و تخصصی افتتاح شده است و طبق بررسی های انجام شده زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی رشت به محل حریق بسیار کوتاه و بر اساس استانداردها است.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم