روابط عمومیها، پیشگامان اعتمادسازی میان مردم و مسئولان هستند.
مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر رشت در نشست تقدیر از روابط عمومی های شورا، شهرداری و سازمان های تابعه :
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر رشت در آیین تقدیر از روابط عمومیهای شورا و شهرداری گفت: روابط عمومیها با نقش پاسخگو و فعال خود، نقش مؤثری در جلب اعتماد عمومی ایفا میکنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، مسعود عباسنژاد، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر رشت امروز در نشست تقدیر از روابط عمومی های شورا، شهرداری و سازمان های تابعه که با حضور فرماندار رشت ، شهردار و جمعی از اعضای شورا در ساختمان شهرداری رشت برگزار شد با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومیها اظهار کرد: روابط عمومی یک نهاد صرفاً اداری نیست، بلکه یک مجموعه زنده و پویاست که میتواند نقش مؤثری در ایجاد اعتماد میان مردم و مسئولان ایفا کند.
وی با بیان اینکه اگر تلاشهای شبانهروزی روابط عمومیها نباشد، بیشک مردم از اقدامات و عملکرد نهادهایی که شبانهروز برای حل مشکلات تلاش میکنند، بیاطلاع خواهند ماند افزود: روابط عمومیها در واقع نوک پیکان پاسخگویی هستند و این مسئولیت مهم را در شهرداری و سازمانهای تابعه به خوبی انجام میدهند.
عباسنژاد با تبریک به فعالان این حوزه گفت : به عنوان نمایندگان مردم رشت در شورا، از تلاشهای تمامی دستاندرکاران روابط عمومی در شورا، شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه قدردانی میکنیم و عملکرد خوب روابط عمومیها باعث میشود زحمات دستگاهها دیده شود.
وی با تاکید به اینکه نقش روابط عمومی فقط بازتاب عملکرد نیست بیان کرد: روابط عمومی ها باید شنونده مشکلات نیز باشند و آنها را به مدیران انتقال دهند و تنها در این صورت است که میتوان گفت روابط عمومیها به درستی نقش خود را ایفا کردهاند.