• تاریخ انتشار : 1403/01/19 - 18:57
  • تعداد بازدید : 120
  • تعداد بازدیدکننده : 120
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رضویان عضو شورای شهر رشت :

نارضایتی شهروندان از عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت / عدم نتیجه بخش بودن سامانه ۱۳۷ در پاسخگویی به تماس های مردمی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، سید حسین رضویان عضو شورای شهر رشت در جلسه علنی شورا با انتقاد از عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت و بیان نارضایتی شهروندان از این مجموعه گفت: برخی از شهروندان طی تماس و یا مراجعه حضوری به من اعلام کردند که سامانه ۱۳۷ در بیشتر مواقع پاسخگو نبوده و یا اینکه پس ازبرقراری تماس، اقدام موثری درباره حل مشکل مربوطه مشاهده نکرده اند .
وی  افزود: سامانه 137 از دفاتر حائز اهمیت و  در حقیقت پیشانی شهرداری رشت بوده که حلقه وصل مدیریت شهری و شهروندان است و در این باره  انتظارم دارم ضمن اصلاح امور برای جلب رضایت همشهریان  از افراد با انگیزه و کارا در آن مسند استفاده شود.
عضو شورای شهر در انتها گفت : در بسیاری از مواقع ارتباط شهروند با سامانه 137 منجر به حل مسئله و رفع مشکل در مناطق و سازمان‌های مربوطه نشده که در این خصوص می‌بایست در روال اداری موجود تجدید نظر گردد.
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 352
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم